onsdag

Hej bloggen! I dag är det faktiskt rätt fint väder tur det för jag började bli trött på det regniga och gråa. Kanske hörde himmlen mina klagningar och bestämde sig för att nu blir det fint väder framöver, haha skojar gud vad töntig jag är.. Har precis vart ute med hundarna är ju hundvakt åt diten men det är cash så det är bara najs. I dag är jag nervös antingen får jag ett samtal eller inte uuuh. Om två dagar drar jag med familjen till västkusten vi ska bila ner det är ca 50 mil och tar 5 timmar tror jag. så mysigt ska ha med mig min kudde, en bok och självklart headset så jag kan lyssna på musik. När jag kmr dit ska jag snacka med min kusin hon tog ju studenten vill veta aallt så ska jag berätta aallt för henne om Bulgarien. Nu ska jag kolla runt på lite bloggar sedan spela och ta en cigg. PUSSS mina söta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback