kärlek är komplicerat

Jag har aldrig vart kär.. Jo 1 gång i Omar trawally från täby Världens finaste kille. Det är den enda gången jag har vart kär älskade honom 2 år efter att det hade tagit slut. Alla mina andra förhållanden har vart fejk jag har bara velat ha någon vid min sida någon som uppskattar mig, gör saker med mig, ger mig presenter, umgås osv. Har aldrig älskat 1 kille förutom Omar trawally. Har bara trott & låtsats, ljugit för mig själv. Men jag vill träffa Ivan igen jag gillar honom min egna bartender inte bara i baren wopaa.. Ville bara få ur detta. Eftersom det har stått om olika killar här och eftersom ni vet att jag var tsm med äcklet m jag ljög bara för mig själv för han är värd mindre än min skosula och jag förstår inte vrf ja sa dom 3 orden när jag aldrig menade dom. Han ville liksom att jag skulle ta bort jays nr och jag döpte honom till johanna2 opsi. See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback