Back home

Kom hem för ungefär tio minuter sen. Jag har haft så himla mysigt i uddevalla, vi har grillat, marlene jag & julia körde ner bilen till vattnet runt 12snåret på natten och snackade.. Jag har kört bil en massa ungefär hela tiden. Pimplat vin haha.. Är lite besviken och irriterad på en person just nu tänker inte ta upp anledningen hära men det har sjunkit för lågt.. Har fått mejl från jonathan i dag vet inte ens om jag orkar svara.. förstår mig inte på denna människa men ändå låter jag mig svepas med, värför?? I morgon ska jag ialf träffa sokki pratade i tele med henne i går och vi bestämde det. Jag har bestämt att vi ska bada. Vi hörs är helt slut nu ska äta upp mitt godis sedan sova. PUUUUSSSSSAR♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback