<3

Sandra gick för 5 minuter sen typ. Vi har legat och degat framför tvn. Egentligen skulle min kära storebror jacob höra av sig för vi ville festa efter denna hemska dag men tror ni han gör det? nej han ignonerar bara är fett jävla irriterad på honom nu bara för det men ska inte slösa min energi på det. Tänkte strax krypa ner i sängen är helt ensam hemma, lite läskigt faktiskt. Saknar Ivan så jävla mycket haha älskar när han skrattar o dansar skitsöt och deras jävla blick i bulgarien när dom kör något konstigt med läppen och blinkar aso gaaaaah får orgasm haha nej men jag saknar honom skitmycket hoppas att vi träffas snart vill inte vänta tills nästa år. Tycker han kan komma till Sverige hihi. Nääj men nu ska jag sova börjar bli övertrött. Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback