lovet börjar ta slut

gud vad hemskt det känns vill ha lov så mycket längre till. Har inet skrivit på ett tag ja vet. Nyår firades med Petra, Sokeina, Sandra & massa killar som komhem till mig vi hade galet kul. innan åt vi middag hemma hos petra tacopaj skitgott!! Sen har tjejerna sovit över och i dag ska jag bowla med lillasyster kanske blir ferre ikväll eftersom petra börjar skolan på torsdag redan fett synd haha. Ja annars har jag tagit det lugnt också vi har beställt resa till Bulgarien igen och mamma har redan betalt tio turen fett nAJSSZ o jag fyller år om 25 dagar yei. Nu blir det ändringen på bloggen jag lovar. Skulle behöva en ny design också någon som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig? PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback