Godnatt

Tänkte röra mig mot sängen strax. Kvällen spenderades med moster när hon kom fick jag blommor, cigg & pengar sötsöta moster älskar henne! I morgon är jag fullbokad, Ska på bio ned älskling 21.20 på en vampyr film och innan dess har jag skola efter skolan måste jag dra hem fixa mig åka in till stan och träffa pappa ska få pengar och vi ska ut och äta på resturang myspys. Ska ju göra Gelenaglar så jävla snyggt.

Förresten en jättekul sak en tjej skrevtill mig på facebook i dag och frågade om min skola o så att hon läst på min blogg att jag går frisörlinjen. Ett tips ni som funderar över att bli frisörer kör bara det är så himla kul. Och som min lärare säger när man får sina saxar ska man behandla dom som sina bebisar haha. Nej nu är jag övertrött svamlar om ingenting.
Peace and love haters!

Kommentarer
» Anna

Vilken skola går du i ?

Finns det några nackdelar och fördelar med frisör linjen? Jag funderar att gå på frisör/stylist. :)

2010-02-02 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback