vad händer i orten bror

Har blivit sjuk, känns ju jävligt bra 5 dagar innan skolan börjar när man vill festa och bara njuta av de få dagar man har kvar. Men det är så typiskt mig har fått min astma hostar i hjäl mig, förkyld, ont i halsen, ont i kroppen suck.. I går kväll fiskade vi kräftor i vidja och när vi skulle åka dit igen sista gången vid halv ett så startar inte bilen den är helt död. Så mami och julia är där nu i stället orkade ej följa med. I lördags var jag och tjejerna på the voice eller vi satt i parken längre bort drack vin, lyssna på musik snackade och tog det lugnt. Vid elva halv tolv kom murre, niklas och dom dit o joina oss vi vandrade till gamsla stan. I dag blir det att ta det lugnt men i morgon ska jag fan ut och festa skiter i. Hur har er sommar varit? Puss ;) ♥

(Emmy om du ser detta, skriv till mig på facebook min inkorg skicka ditt nr så jag kan smsa dig om designen)

ojojoj haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback