tjohej leverpastej! :)

Ja som ni märkt är det inte så mycket bloggande.. Haha försov mig i dag tills jobbet hade först ställt min kl på 05.55 för jag skulle duscha så jag orkade inte gå upp så tror jag att jag ställer den på 06.50 men nejnej ställde den på 07.50 så jag kom sent men jobbade över ändå så. I kvälls ka jag vara med min fina mami vi ska åka och köpa farsta strands macka hoppas dom har öppet bara. Nu blir det bilder från lördags see ya bitches ;)


Jag, Linnea, Jennifer & sokki :)

ass

gömmer moi :P

Shootts :D

haha

hahahah så ful jag är

sokki and Linnea

Linnea O Jennifer

Men visst är jag bara förjävla söt?

Linnea, Sandra Och jennifer :P

Fler pictures kmr sandra tog också ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback