skriver av mig

Gud vad jag känner och märker själv hur jag har ändrats som person, Jag är totalt helt annorlunda än vad jag var för bara 1 år sen. Jag har mognat så mycket, växt till mig. Har lärt mig så himla mycket. Och när man träffar på dom personerna man umgicks med förut har dom en bild av en, kanske en dålig? för att de var därför man slutade umgås osv. Men i dag är jag glad och lycklig jag tar dagen som den kommer och det känns som om jag kmr lyckas med något stort någon dag. Jag är en helt annan person jag har sett själv hur jag växt. Jag är stolt över mig själv att jag inte är den där lilla skitungen som bråkar, slåss leker ball och tror att jag är världens bästa människa. Jag är den jag är och jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback