mm

Hej! Är väldigt irriterad då jag har rättegång när min bebis kmr till Sverige.. vet inte hur jag ska göra nu men det kanske blir så att han får följa med helt enkelt, kan vara skönt att ha hans stöd. Skoldagen gick bra den gick faktiskt väldigt fort, ialf betydligt snabbare än vad jag hade förväntat mig. Och vi fick som vanligt äcklig mat i skolan så det blev bröd och vitlökssås haha. Efter skolan drog jag till centrum tog ut 5000 kr. Handlade en ny brunkräm två mascaror, tre par spetshotpant ett par örhängen och fick med mig 3 ringar hem. Ska ge mami 4500 kr dom ska hon lägga undan. Vi höres, orkar ej ta kort de e fett komplicerat o lägga in dom på datan fattar nada. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback