kass update

hur är allt mer er då kära läsare? Shoppade som sagt i går och Sokki gick med mig. Fick med mig 2 par koftor hem, en tunika/linne, en skitsexig klänning olala, osv blev rätt mycket tycker jag. Sent i går åkte vi till lloyd i rågsved o ba tog de lugnt drack sådära sen kom mike o hans kompis hehe.. Senare runt 2 tiden rullade det in lite mer folk larry, samson osv det var riktigt trevligt. Haha o Linda örfila en kille o han lekte helt flippad ja ba omg han ville slå henne liksom? kvinnomisshandlare detdära som hennes föredetta uschusch sånt gillar vi ej. I kväll blir det till att ta det lugnt jobbar i morgon o jag har fått en ny sääääng, men ja tycker den e lite hård:( aja. Puss


blond

vodkish

haha

me and sokki

hahahahha omg bjuder på denna woho ser ut som ja har muucsheeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback