I'm ridin soolo..

Hejhej bitches vaknade upp kl tolv av att min döva katt väcker mig haha. I går drog vi till enskede gård hem till jombo pombo, chillade galet. Drack lite gott osv. Och de spöregna o va värsta åskvädret buhu :( Vill också säga att i love my lovley friends. Har fått en helt ny syn på vissa människor och linda min lilla gullunge haha. Kan skratta så mycket åt henne i bland hone  tung alltid bråk. Vad händer i orten brooooor? bebek. hahaha. Aja jag har inget intressant att skriva om alls. Ska träffa Petra någn dag vi får se när de blir känns som om dagen aldrig kmr menmen. Nu äre maaackmooode sajk. Pusshej


Love my tatttooo. En till snart o ska fylla ut denna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback