hatar att vara förkyld

Det är så jävla äckligt. Antingen är man skittäppt i näsan så man får panik eller så rinner de jävla massa snor ur näsan. aso fyfan vad äckligt.. Gick ut i går med tjejerna vi satt och drack vid ett ställe vid dreviken vid en stuga. Jag blev skitfull =) tror jag ramlade ungefär 4 gånger hade ingen balans överhuvudtaget och min sko gick sönder, och jag vet inte värför jag kom hem kl tolv eller vad ja sa till mamma.. lyckat? nja det var rätt så kul faktiskt, förutom att jag är mycket sjukare i dag :( Pratade även med Jonathan i dag haha han sa grejer som fick mig att skratta i hjäl mig men de ska vi ej gå in på tycker jag. Kan säga såhär han bara från och med nu får inte du ha s** med någon annan än mig och massa haha. Pratade även med Petra i går hon kom där vi var, så nu är en del utrett tror jag.. ? Puss & kram ( kommer bilder från i går)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback