hahaha

Godmorgon vaknade först typ kl 05.00 av att en brud ringer och telefonterrar mig alltså då menar jag hon ringer 18 gånger och skickar 50 sms, tror jag dör och först hade hon ringt o terrat linda och säger att vi har hållt på med hennes håriga turkkille, skulle inte tro det precis fyfan dom faller mig ej i smaken haha ialf. Till slut svarar jag och säger ringer du mig 1 gång till skär jag halsen av dig blev så jävla arg och hon fortsätter helt besatt haha. Hon skriver orre, att jag ska akta mig, haha hon ba du jobbar mina föräldrar e rika så jag får vad jag vill behöver inte jobba osv haha dog av garv, den där mobbade tjejn tror på riktigt att jag blir rädd buhu årets skämt, bring it on bitch! I dag kmr ialf mami hem wihoo. Ska möta sandra o köpa cigg av henne strax. Puss

Kommentarer
» Anonym

hahhahahhahahahhahahahahahhahahahah fettttttt syyyyyyyyyyyyyyyyynd irma du är sorglig!

2010-08-23 20:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback