brand :O

Det har brunnit hos min granne två trappor under mig. Mamma öppnar dörren och känner brandrök vi ringer direkt Brandkåren. Alla kmr polis, ambulans, hemtjänsten mm. Det är en tant som har hjälp av hemtjänsten. Och dom hade gått för ungefär i o halv timme sen hos henne. Men hon hade glömt stänga av plattan tanten och de låg saker på som gjorde att det blev värsta brandröken. Lille tanten börjar bli smått dement också.. Och jag är rädd för eld så jag börjar storböla och får panik. Men nu är det över men hela porten luktar helt äckligt. I morgon börjar jag 07.30 som vanligt näst sista dagen. Skönt, men kmr nog sakna vissa som jobbar där för det är riktigt roliga människor. Aja pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback