skolan

Sitter och chillar i skolan har precis slutat. Egentligen så slutar jag halv tre men fick sluta tidigare. I dag hade jag salong som jag har hela veckan, jag har tonat hår på en kille i min grupp och plattat mitt hår o ba chillat. Har försökt lära mig att göra massa olika flätor och lite annat. I dag är det inlåst det ska jag kolla på med familjen. Tycker att det är ett väldigt starkt program som verkligen förmedlar till andra att man alltid kan ändra sig att det inte är försent. Levi är ju med där som är mitt ex har känt han i ca 4 år han är väldigt stark kille han  går ju i min skola nu också tycker de är bra gjort av honom att ställa upp i programet. Cred till honom! men vi hörs när jag kmr hem. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback