mys

Kl halv nio mötte jag sokeina vi gick till handlarn så köpte jag plockgodis sen gick vi till torsbygatans busshållsplats satte oss o snackade om allt från bulgarien, killar osv. Vi längtar som fan tills bulgarien o på tisdag köpter vi ju gymkort så då ska vi gymma gärnet kropparna ska komma i form nu alltså. De räcker med all skräpmat och godis vad väljer man en fin kropp eller fettma? hm inge svårt val. Väntar på att Sandra ska komma hit hon ska sova här, lär väll dröja ett tag till. Jag vill busa göra något riktigt kul vi kanske ger oss ut på jakt sen haha närå. Saknar min londonpojke ingen aning om när älsklingen kmr alltså. snaart hoppas jag för ja har inte råd o åka till honom :(. hörs senare & svara på min dagens fråga nununu. puss


oj vad konhstigt o fett mitt ansikte ser ut. men de bjuder jag på pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback