jag måste skriva av mig

JÄVLA IDIOT? hur tänker du? du har jobb, barn, en lägenhet, en flickvän, familj, släkt du har allt? verkligen allt? Och du faller tillbaka till dom där jävla äckeldrogerna, människa du har en som på 1 år du som velat ha barn så länge nu har du en son världens finaste. Du är äcklig, självisk, dum. Du sviker mig, du sviker alla andra, du kmr förlora allt du har. Vi lever i verkligheten och skulle du kolla runt på vad du hade skulle du se hur fint du har det. jag älskar dig kusin så himla mycket, men du älskar drogerna mer än någon av oss, du vet vad som ska göras innan de e försent och du faller tungt tillbaka du ska söka hjälp fort som fan. Du är liksom en stor del i min familj en del som betyder så mycket, du har hjälpt mig med så mycket o jag önskar verkligen jag kunde hjälpa dig nu men du måste göra det själv och verkligen vilja det. tänk på allt. Jag vill bara sparka in huvudet på dig för du tänker inte ens du är duuuum fitta. Vi som skulle komma till er o fira jul som förra året, men det händer inte nu, nu är det en till jul utan dig för du sitter där med ditt knark och mår så "bra" Jag kommer träffa Liam och Mikaela för dom betyder världen för mig och borde likaså göra det för dig. Tårarna bara rinner och rinner ja får ut ilska, besvikelse , tomhet, chock. Fyfan va ja ser ner på dig just nu för du är så jävla mycket bättre. Jag älskar dig kusin och jag vill inte se dig död, eller förstörd. ¨

Den här texten är för mig behövde skriva av mig. Inga frågor tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback