jag är glad

Jag känner att jag har börjat hitta mig själv, hur jag är som människa vad jag vill bli & hur jag vill leva. Jag har alltid dömt andra men när jag lär känna en person på riktigt ser jag något helt annat de finns underbara människor i min skola som är snälla, hjälpsamma & pratglada. Jag är Glad att jag har börjat i den skolan ja går i ja har fått se helt andra sidor hos människor det är som en ny värld, Som ja gillade aldrig rockare förut men de är liksom deras stil det är dom vi kan passa i hop även fast vi inte lyssnar på samma musik vi kan vara vänner prata och så? Men sen har jag haft väldigt dålig krets jag rört mig i under några år har gjort saker jag ångrar jag har slagit människor utan anledning ja har spottat på folk kollat ner på folk & folk har vart rädda för mig. Men sen när dom lärt känna mig ser dom en helt annan Irma. Jag är glad att ja har dom vänner ja har o ja är glad att ja har kastat vissa människor. Ja gillar mitt liv, ja gillar mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback