I'm back

Ja helgen har ju som sagt varit fullspäckad och de känns som om jag har gått in i en deprission för dom har åkt hem. Har träffat världens mest underbara kille som heter Jay, eftersom jag inte har någon bild på honom han har bara bilder på oss på sin kamera så ska jag försöka förklara hur han ser ut. Han är ganska lång, han har världens finaste ögon och världens mjukaste läppar, han har flätor och gaalet fin klädstil, han är mulatt och har rätt många tatueringar & han har ett jättefint leende. Gud vad ledsen jag var i går när dom skulle åka hem fick ialf vara med honom typ 4 timmar innan dom skulle till flygplatsen. Jag saknar honom redan har vart helt nere i skolan i dag haha. Aja slänger upp några bilder på mig och girlsen från helgen.





Kommentarer
» issa

Jag har gjort första utkastet på headern nu. Jag hittade på lite själv. Men jag kan göra mer, men jag börjar med lite och sen fixar jag till med mer. Du får kolla på det sen och se om du vill ändra något. Jag har inte tagit med båda bilderna, om du kollar och fortfarande vill ha med den andra så försöker jag lägga in den ;)

2009-10-13 18:43:43
URL: http://stuumpan.blogg.se/
» Anonym

Gooo princess! första gången på bild! hahahah

2009-10-16 12:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback