hej på er!

Kom precis hem. Hade skitkul på salongen i dag först fick jag göra manikyr på kenny haha fast han har typ inga naglar helt nerbitna osv men de gick bra. Vi fick också massera varandra vilket var sådär för jag är väldigt kittlig menmen. Sen tvättade caroline håret på mig med massa bra frisörprodukter och fick sitta under värme med hårinpackning. När det var klart sprutade jag massa hårspray och tog krämer som luktade gott i håret.

Efter skolan följde jag med tjejerna till ungdomsmottagningen där vi var ett tag och sen när vi skulle dra hem äre bråk vid tunnelbanan en mamma mot någon annan ung tjej haha skitkul. Snart ska vi dra och storhandla på willys ialf. hörs efter det.

Saknar min älskling! & sen vill ja säga att jag älskar alla mina vänner och linda är ju bara för skön den där tjejen skrattar alltid när jag är med henne!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback