Galet

Haha hej på er! I går drog vi alla tjejer som sagt till sandra vi käkade tacos och snackade lite, sen drog vi till tallkrogen hem till becka till en feet villa fats jag, sandra,johanna,sokki & petra drog efter 20 minuter ungefär. Då åkte vi till londonboysen i skanstull till deras hotell och där festen fortsätter, ja minns ungefär halva kvällen på hotellet lite roligt. ska träffa dom i dag också. vi hörs. puss
 och nu tänkte jag bjuda på gårdagens bilder=)

jag i webben

outfitbild





guled o sandra

jag haha


Kommentarer
» Elsiinatoor

allt bra? händer i helgen? :)

» Ord blir meningar

så fina ögonbryyn du har =)

2009-10-10 16:05:06
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback