Först

O främst vill jag bara säga grattis till min bästa vän och min kusin som fyller år i dag. Sandra fyller 16 och kusin 18 så ni får ha en tooppendag sötnosar. Sen vill jag bara säga att jag kmr blogga mycket mindre nu en vecka eller två dels för att jag inte orkar och för att jag har mycket att göra, nästa helg tillexempel ska vi fira sandra, och på torsdagen kmr mina vänner fårn london hit o de är jättemycket. Men jag kmr tillbaka ja lovar de blir några inlägg då och då sen blir det full fart igen. Och förmodligen en ny bloggdesign. Kärlek till er läsare och jag hoppas ni stannar kvar. puss


Kommentarer
» Anonym

grattis till dom!

jag lär stanna kvar iaf:>

2009-10-01 18:48:21
URL: http://decembermirakel.blogg.se/
» SANNASANNASANNA

Hej tjejen! :)

Vilken är din favoritbutik på nätet? :D

KRAM

2009-10-01 19:24:16
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
» Marlene

Naw, TACK så mycket söta du!! <33

2009-10-02 08:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback