blir så trött

på människor i bland. Hur kan man tycka att abort är fel, att det är mord osv. Jag gjorde abort för lite mer än 1 år sedan. Då jag visste att jag inte skulle klara av o ge mitt barn vad det behöver jag var ung också 15 år. Jag menar är det rätt att ge något liv om man vet att man inte klarar av det just då att man vet att barnet inte skulle må bra när man själv inte gjorde det. Alla har rätt att välja och man väljer alltid det som är bäst. Om jag skulle bli gravid i dag skulle jag absolut inte säga hur jag skulle gjort jag känner mig mer mogen och ansvarsfull än jag gjorde just för 1 år sedan. Men abort är inte fel, så sluta säga det blir så jävla arg & frustrerad när folk säger det. Hur tror ni jag känner det? Tror ni inte att jag nästan 1 gång varje dag tänker på skulle jag haft en pojke eller flicka i dag hur skulle hon/han se ut, skulle barnet likna mig osv. Jag är jävligt ledsen men jag gjorde det som var bäst. Så alla ni som tycker abort är fel ska hålla käften för så är det verkligen inte. Behövde verkligen uttrycka mig om det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback