alltid samma tråkiga rubriker

Godmorgon! i dag vaknade jag uipp på strålande humör men en fet rumpvärk haha, men det är bara bra man ska känna resultat. Fick mitt efterlängtade sms avbaby i går runt ett tiden men jag kan ju inte svara har inga pengar kvar på mobilen. Idag blir det gymmet med natta och sokeina gympapass haha ska bli kul, senare i kväll ska jag och lillasyster baka piroger väldigt gott. Känner att jag inte gjort något sen baby åkte hem, jag och sandra har inte festat på 1 månad ungefär vilket är bra men känner att jag behöver göra något nu innan jag tråkar ut mig själv till döds. Bloggen blir ju roligare när jag gör roliga saker också. I dag ska ja göra en hiss o diss lista o lite annat kul. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback