whatshappeining

Skoldagen gick väldigt snabbt i dag, började nio ( eller aa trodde jag och sandra) och vi slutade tio över ett så då åkte jag hem direkt chillade vid datan lå mig i sängen och läste och då såklart råkar jag somna, man kan inte ligga i min säng utan att somna haha! Men som tur va ringde en kompis så att jag vaknade innan mami kom hem, hon skulle säkert blivit sur. Om 6 dagar  snart 5 dagar åker jag till bulgarien de ska bli så jävla najs, ska sola bada äta massa glass inte för mycket dåra får inte gå upp massa i vikt :( måste tänka på att ja ska passa i min balklänning sen också, ja ska shoppa och kanske tatuera mig där om ja vågar man kanske blir smittad av hepatit så pass ja tänke rinte tatuera mig där haha. Vi har sex och samlevnadsvecka i skolan just nu också och det är så booring vill bara sova på varje leketion som i dag var de två lebbar i min skola som vi hade leketion med i 1 timme och 30 min och när dom frågade något alla va tysta man palla inte dom pratade konstant också vi fick en rast på 5 min man ba nä men nu va ni inte lite snåla haha. Men nu ska jag sätta mig framför tvn och vänta på att mami kmr hem. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback