vaken

Nu tänkte jag berätta lite om det UNDERBARA sunny beach. Jag har aldrig haft en bättre semester, trodde att london skulle vara det bästa ställe jag har varit på men verkligen inte. Vi Bodde på ett skitbra hotell där min lilla bebis jobba hotellet hette iskar. Och min lilla bebis omg han var så söööööt! Sen när vi skulle åka han ba kan inte jag få följa med er till sverige aso aaaaaaaw! Jag ville inte åka hem fan vad jobbigt de känns o vara i sverige vill tillbaks direkt nununu. Ialf vi badade i svarta havet o det var så jävla najs, vi hade våran bar också som vi gick till där lille paco jobba och bartendern som  var gryyym vene vad han heter men aa. Vi shoppade litegrann vi hade det så najs kan inte ens förklara allt vi gjorde. O det var happy Hour hela tiden så gratis drinkar haha. Jag drack en kmr inte i håg vad den heter men man har vodka krossad is o jordgubbar, sen en margarita, en sex on the beach, och bacardi breezer! Jag ska tillbaks dit nästa år säger jag bara det gör ont att det är så långt kvar :(:(  slänger in bilder för jag kan inte prata om det längre :(.

        

lägger in mer bilder sen PEACE!

Kommentarer
» Anonym

sitter du och dricker med din mamma ?

2009-05-27 17:56:43
» Irma

sluta bry dig om du sk akommentera anonymt!

2009-05-28 14:52:39
URL: http://irmush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback