tagen av DIANUUSH!

10 FAVORITER
Dialekt: vet inte faktist
Mat: THAAAI spikat
Låt: för många
Film: också fööör många!
Tecknad figur: Lille skutt
Sport: simning
Komiker:
Veckodag: fredag/lördag
Glassmak: isglass


9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Glad
Tanke: Tänker på min sexiga bulgarie
Kläder: Leggins, vitt linne & en grå kofta
Bakgrund på datan: Bild på mig och sandra
Känsla: en härlig känsla imagen som när man är kär
Tid: 12:27
Bästa sak: att skolan snart slutar
Irritationsobjekt: mycket

8 FÖRSTA
Bästa vän: sofie
Husdjur: Katt, kasper
Utlandssemester: Grekland i think ?
Piercing: om öronen räknas så öronen ( annars överläppen)
CD skiva: typ absolute vad dom nu hette
Bil: har ingen ha
Ord: mamma & pappa

7 SENASTE
Telefonsamtal: Mami
Mat: köttfärssås
Dryck: Fanta
Biltur: hem från arlanda
Tv-program: DH
Spelad låt: the voiice
Köpta klädesplagg: klänningar

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
hm nää
Brutit mot lagen: jadå
Blivit arresterad: nä, aso blivit tagen o skjutsad till maria pool och blivit tagen på plattan för ja rökte en ciggarett o dom trodde jag var rymling ?
Badat naken: haha nakenbad självklart
Varit med på TV: nej haha
Varit med i tidningen: nej
5 NEJ TACK
Skolämne: Engelska & bild
Mat: bulgariens pizza BLÄÄ
Musik: hårdrock
Dryck: Whiskey
Djur: getingar & skalbaggar

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: syselsätter mig med något
Du gjorde igår kväll: var med michelle
Du kan höra just nu:
Du inte kan leva utan: Min familj och mina vänner

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Sandra, Michelle
Du tycker om: killar & kompisar
Du inte gillar: nämner inga namn

2 VAL
Coca cola eller fanta:
Fanta för tillfället
Hund eller katt: kan inte välja
1 ÖNSKAN
bli rik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback