:P

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
haha jap

Vad står det i ditt tredje?
jag vet inte.. Mellan 2 eller 3 tror jag. :)

Och vem var det ifrån
Sandra
Är han/hon snygg
yeeeah;)

Smsar ni ofta?
haha yesbox

vad står det i ditt 18:e sms?
:-*

Och det var ifrån?
alex

Är han/hon farlig?
HAHAHHAHA nääääääääääää

Hur farlig?
inte ;;P

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
ska ja rabbla upp alla namn ? :S

Smsar du ofta?
för ofta

Hur många sms har du skickat?
typ 5500 men ja raderade alla skickade för en månad sen typ

Hur många mms?
20

Är du beroende?


Vem ringde du senast?
ingen

mottagna samtal
Sean, mami, rhick

snyggast på din kontaktlista?
hemliiiiss

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
mig själv som liten

många bilder har du på mobilen?
inte många

Vilken är din favoritbild?
på mig själv

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
keff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback