lista

Ta fram din mobil o följ frågorna

1. vad står det i ditt 2 sms ?
kanske:)
2. vem är den 10 kontakten i din lista ? ayse
3. vem är ditt 7 sms i från ?
4. sms nr 17 vem är det i från & är han/hon någon du gillar ?
det är från malin, jap i like her!
5. hur ser kontakt nr 22 ut ? katt
6. vad står det i ditt 41 sms ? kuksugare hejdå :@
7. vem ringde dig dig senast ? R
8. vem ringde du senast ? R
9. vad står det i ditt 34 sms? nej kom och gör det själv istället för ja ska gör det fan
10 är kontakt nr 29 katt ? jag vet inte :P
11. älskar du kontakt nr 14? oh hell no
12. beskriv kontakt nr 44? min festpolare haha
13. vad står det i ditt 50 sms ? bra duktig flickan men jag behöver min tröjan tillbaka eller ja kom till dig nu
14. är kontakt nr 15 din mamma ? nääääää
15. hur många sms har du i inkorgen ? typ 400
16 hur många sms har du i utkorgen ? typ 400
17. är kontakt nr 10 falsk?
nope,
18. vad står det i ditt 19 sms och vem är det från ? Rhick ringde vi var på matchen han har inga pengar på mobilen, det är från malin!
19. vad står det i ditt 3 skickade sms? skriv inte till miig ja vill inte det. acceptera det
20 vad står det i ditt 19 skickade sms ?i nget. själv
21är kontakt nr 45 bäst? nej haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback