kväll

Hej på er! Min dag har vart tråkig, har legat och kollat på tv. Vid kvart över fyra mötte jag mami vi gick ner till sjön och solade & jag hittadeinte min bikiniunderdel så jag fick sola i string haha. Sen gick vi en runda med filip så han fick bada av sig. Nu har jag plockat in kläderna ur resväskan :( vill packa tillbaks dom igen och dra men nästa år så blire ju så ialf haha. Vid tjugo i åtta ska jag möta sandra vi ska till Handlarn och köpa chips och dipp och sen hem till mig och kolla på robinson.

I morgon är det ju morsdag jag har inga pengar så jag kan ej köpa en present till henne, men hon vet att honär världens bästa mamma och att jag älskar henne från djupet av mitt hjärta. Så i morgon ska jag hem till helena och victor och städa inte så himla kul men skönt att ha ett litet jobb så man kan tjäna pengar :D. nu ska jag spela haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback