I'm happy

Fick reda på en sak i dag som gjorde mig väääldigt glad, kan bara säga att min framtid ser ljus ut! Gjorde nationella c delen i matte i dag också, den gick faktist bra. vet att jag har G nu ialf, så kanske kan få VG så det blir bra. Dagen i dag har vart skön det är ändå rätt så skönt ute med dom lilla regndropparna. I kväll är det danskväll i vår skola, ja ska inte dit pallar inte så ja sitter hemma framför tvn som många andra från skolan gör i stället för att gå dit haha. På fredag ska jag, Zahui, petra och sandra göra muntliga delen i matte goood luck to us!

I morgon är det operation dagsverket vi ska alltså jobba eller göra något hemma & få 100 kr som vi ska skänka till krigsskadade barn i Afhganistan. Jag ska städa hela lägenheten får 200 kr då , för dom andra 100 kr ja får blire cigg. Sen efter att jag städat ska jag möta upp min bror jacob, vi ska väll chilla ute om de blir fint väder kanske äta thaimat eller något sånt & sen ska jag på bajenmatchen med han , hans tjejkompis & kanske hans killkompis så det blir najs. fan kommentera inlägget där ja frågar värför ni läser min blogg osv. puss på er sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback