i'm back bitches

Nu är jag tillbaks efter en kort bloggpaus. Det har hänt mycket under veckan. vi har haft danstävling i skolan såklart vinner idrottsklassen som vanligt men de va någon jävla hoppa runt dans som ändå inte var så kul. Vår klass var ialf hippies haha, några hade papper som cigg med grönt där uppe så vi låtsades att det var Ganjjjaaaaa ;). Sen spelade 9orna volleboll där ute men vi kollade inte vi satt inne i stora hallen och snackade o ja var lite craaazzzyyy. I torsdags (valborg) så gjord jag förvånatsvärt ingenting. Essi messade mig och sa att jag skulle komma till trångsund till någon fest men jag hade ingen ork alls så jag låg hemma vid tvn och fick massage av mami.

I går så gick vi tjejerna och köpte pizza jag & sokki delade på en vera utan skinka med vitlökssås det var muuuuuuuuuums! sen gick vi hem till sandrush åt massa och hade det helt chillpill. ringde en viss person också som inte verkade vara så glad på mig aja får ta det med han i dag slutpratat om det haha. vid tjugo över tolvtiden gick vi ut och mötte upp lite människor så jag kom hem runt tio i tre då jag la mig i sängen och sooov jätteskönt tills typ tio i elva.  nu blire bilder. peace and love.

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback