helg

shuuulluluuuuu. Kom hem för typ en kvart sen. I dag har det vart chiiill i skolan sista leketionen hade vi so där jag och sandra jobbar tsm på ett arbete som man kan höja alla sina betyg på i so och då får jag vg i allt så jag saaaaatsar men ja blir också skitirriterad för ja hittar inte allt haha. I kväll blir det hemma kväll frågade michelle om hon ville ses en snabbis de var så länge sen, men hon firar ett och ett halvt år med Bappi så dom ska ut och äta GRAAAAATTIS! I morgon ska jag kanske ut med Petra, Jow , Sandra & sokki men vi får se ska ialf tvätta kläder och börja packa åker förfan om fyra dagar wiiiiiie. Då kmr det bilder kan jag lova. men nu ska jag gå see yaa laaaater. pööööss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback