helg o ja vill vara i bulgarien

Kom nyss hem. fick sluta kvart över tio i dag för att vi skulle ha so leketioner i stället för svenskan och engelskan men jag var klar så då fick vi sluta. Fick veta att jag kmr att få VG o geografi och samhälle så jag är riktigt glad. Efter skolan följde petra och sandra med mig till vila och jag köpte mina klänningar sen gick vi runt och kollade lite på H&m och så. Fick också veta att jag bara får G i slöjd då jag flippa ur eftersom att de var sagt att jag skulle få Vg , just nu har jag bara 174 poäng men aja de är helt okej för mig ialf. Om ett tag ska Michelle komma hit vi ska ringa till bulgarien mohaha och chilla i kväll ska vi ut och hitta på något vene vad men jag ska ialf ha mina nya klack på mig. Bilder på klänningarna o nya skorna får ni när jag köpt batterier till Digitalkameran. Nu lägger jag in några till nya bilder från bulgarien ( jag ser jättekonstig ut på bilderna, ser inte ens ut som jag)

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback