haha måste bara köra den hära

Ta fram din mobil tryck neråt i 7 sekunder och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Kära Essi För det första vill jag säga att Johanna d är den bästa vän jag haft, och att Malin skolan är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Roy och Alex dalen gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Elin får ett lyckligt liv tillsammans med Jasmin syster. Jag vill säga tack till Larry 2 för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Murre. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Tumme tog sitt liv. Snälla Bella sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Fia och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Jim 3 som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Macho, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Paco. Jag vet att Veronica kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Carro för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Issa och Marlene och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Petra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback