första skoldagen på över en vecka

Har gått väldans bra. Fick slutbetyget i svenska och det blev VG trodde faktist att jag sänkt mig men jag hade gjort mycket bättre i från mig denna termin. Har också hittat min balklänning och skolavslutningsklänning på Vila , balklänningen är lila med ett band under brösten som man knyter bak på ryggen och skolavslutningsklänningen är svart och jättesöt. Får inte en ny mobil förens i juli eller Augusti eftersom vi inte har så mycket pengar just nu, bulgarienresan med mat och allt gick sammanlagt på 20000 och nu ska jag köpa två klänningar ska tatuera mig 20 juni och det går på två tusen så jag är nöjd.

Har även fått ett jobb hos mamis kompis Helena som var med i bulgarien ska städa hennes hus en eller t vå gånger i veckan får ganska bra betalt tycker jag så jag är väldigt glad. Men jag saknar bulgarien när jag tänker på min bebis får jag ont i magen, ja blev kär där och de är skitjobbigt när han inte bor i samma land som mig. Ringde i dag för jag tog aldrig hans msn eller facebook så jag ringde dit han jobba o de var en bitchig tjej som svarade sen la hon på ? då ringde ja upp och sa jag var på ert hotell hela förra veckan och jag ringer från sverige och ja behöver prata med han nu och hon ba : aa ska hämta han sen när han kmr så tar mina pengar på mobilen slut så då blev jag ledsen. Men livet går vidare jag & sandra ska ialf spikat dit nästa sommar och kanske sokki! Nu slänhger jag in mer bilder från bulgarien. pusshej!!


mer bilder sen. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback