dålig uppdatering

Har inte bloggat på tre dagar nu. Men helgen har vart fullspäckad, har vart med Malin, sean, sandra & Claudia hela helgen. I fredags var vi på Clarion hotell där sean bodde under den tiden han var i sverige eftersom han kom hit från london. Vi drack vodka lyssnade på musik och snackade de var chill. Vid halv elva tiden började vi rulla utåt och mötte upp Claudias två kompisar som hämtade upp oss med bil och vi åkte runt lite överallt vi fick cola satt i bilen rökte och lyssnade på musik. Kom hem ca halv två. I lördags drog vi också till sean där vi drack igen lyssnade på musik och hade det najs, fast den kvällen drog vi vid kvart över tio för sean skulle ut o klubba. Så vi åkte till ett ställe lite utanför fittja där det var villafest galen, folk söp mig under bordet alltså kom inte i håg allt som hände bara att jag var SKITFULL och ringde folk o skämde ut mig haha. Den dagen kom vi hem sex på morgonen lyckat haha. Men min helg har vart bäst. nu ska jag sätta mig vid tv puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback