en dag senare

Hello people! Sitter här i min ensamhet och skriver haha. I går var det helt chill, jag kom till sandra vid femtiden vi började sminka oss och så kl halv sex kom sokki och petra o vi alla fixade oss, vid sex var jag klar med sminket och hade det på mig som jag skulle ha. Då börjar sandra locka mitt hår och så de blev skitfint. Sen tog jag rött läppstift på mig och hade mina pumps och min skinjacka , ja va galet sexig haha. Iallafall så hämtar björne upp oss hallv åtta utanför sandra då johanna kommer också vi får skjuts först till flempan där vi skulle hämta våran partysaft och sen till farsta strand. Vi kommer hem till jennifer hon får sina presenter jag michelle & sokki hade köpt tillsammans så vi hade köpt en mascara, ett läppgland, en sminknesesär, en lila ögonskugga och en ögonbrynspiercing. Vi satte oss vid bordet började dricka och hade kuligt, de va massa andra där också o vi sprang omkring o prata mede alla. O sen börjar kaoset som vanligt är jag för full haha. Men jag var inte mest den här gången hm de va en annan liten filur vid namn sandra menmen. Polisen kom för dom hade hört något rykte om att någon skulle bli knivhuggen eller hade blivit. Sen ramlade jag ner för trappan och sen såg ja kibebe i farsta strand och jag hade tydligen puttat honom så han ramla o skrikit massa HAHHAHAH gulligt men nä egentligen sp¨åra de inte så mycket menmen.

Idag var jag som sagt på bio med mami vi såg Män som hatar kvinnor. Innan bion åt vi på burger king skitgott, ja har ätit både pizza o burger king idag. Tjockiiisz jag är! Efter vi hade ätit gick vi och kollade lite i affärer och jag hittade ett par skitkattiga pumps med 8 cm smal klac så jag köpte dom är skitnöjd, sen köpte jag ett par vanliga svarta skor också. Bion började tio i sex och filmen var skitbraaaaaa, se den. efter det åkte vi hem . jag gick i mina klack så mina fötter mpr inte bra. Mötte upp en killkompis vi satt ocn snackade om massa och lyssnade på musik. Nu ska jag sova har bara sovit fyra timmar i natt haha. Nu ligger min katt i min famn och bits.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback