13 juli

hejsansvejsan allihoppa! har vart ute med michelle vi gungade lite snakade och sådära kom nyss hem är skittrött ska kolla lite tv sen äre sova för mig aso. vill också bara säga att galet mkt människor är falska men sånt är väll livet ? som sagt jag behöver inte er i mitt liv jag spottar på falska människor det finns inget värre uuhh! men nu kommer lite bilder både gamla och nya så va säger man ? enjoy!


              

bild1: petrush. bild 2: dadiiie. bild 3: mamii. bild 4: liten del av resturangen mysigt! bild5: maat! bild 6: mamis mat. bild7: petra och sandra. bild8: pappas mat. bild9: mamis efterrätt. bild10: min efterrätt. bild11: ja o min gulliga kissemisse. bild12: jag och sandra, helt nyktra ? sajk!! bild13: min kissemiisse. bild14: jag(a). bild 15: min mat mummmsss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback