20 april ? :D

förlåt min dåliga uppdatering, men jag har inte haft tid eller ork att skriva så nu ska jag försöka skriva hur fredagen och lördagen har vart:

i fredags mötte jag johanna kl åtta i farsta vi åkte till hökaröngen då jag köpte cigg sen så åkte vi till farsta igen och gick hem till sandra och där var rashid, majid o anna också  efter ett tag så gick vi ut så vi tog bussen till gullmarsplan och där åkte anna hem till tyresö och jag sandra johanna majid och rashid åkte till t centralen och vi började gå upp mot bion för att se om den var öppen , jag o johanna gick i förväg men den var stängd så vi gömde oss o dom hitta inte oss förens vi kom fram hahaha. sen gick vi och köpte cola mums* johanna ringde principe o sa att han skulle komma till gullmars för hon ville ja booza haha. men  nej han är en tråkig mupp hihi sen ringde sandra osman och sa att han skulle komma till stan också så han kom med några kompisar o vi satt inne på burger king jag fick en milkshake o en hamburgare o en halv pommes frites av sandra taaaack  sen rullade vi oss hemåt eller sandra var kvar ute med rashid o majid men ja jag åkte hem var så trött det var fredagen det.

Lördagen: ja i går hade jag faktist kul, jag var med michelle sandra och johanna. för michelle o johanna skulle booza jag skulle ju inte gjort dt först men jag drack lite iallafall men dt ska jag sluta med i var nere i lusthuset  och dansade sjöng snackade om allt det var så kuuuul hihi sen gick vi hem till michelle ett tag hon skulle byta jacka och johanna fick låna ett par strumpor efter det gick vi tillbaks till lusthuset och mötte michelles pojkvän och hans kompisar haha och det var en 70 års fest i närheten så jag johanna och någon kille som jag inte komme ri håg namnet gick in dit  det fanns fett mkt dricka allt haha men nej vi satt där kollade när alla dansa och åt nötter vi va ju lite snurriga hiihi  sen så ska johanna o den där killen dansa men då blir vi utslängda taskmörtar haha. efter det gick vu upp till michelle och sandra så rörde vi oss hemåt så somnade jag SKÖNT!

idag ska jag och johanna träffa david som vi träffade på kryssningen det ska bli kul vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar väll på något skriver senare om hur dagen vart
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback