träning

Har rent ut sagt blivit ett träningsfreak, går jag inte 1 dag på gymmet längtar jag dit. Har köpt massor av nya träningskläder och proteinpulver, shakers, vitaminer, celcius osv. Känns bra & kommer kännas ännu bättre i slutändan när man får se resultat. Har tappat ca 3 kg nu, så typ 8 till och sen ska jag börja bygga muskler, ska dock inte bli någon fitnessmodell men vill ha lite muskler tycker det är assnyggt. Anyways idag är det överaskningsfest för en tjejkompis pojkvän. så det ska bli askul med lite hemmafest och ännu bättre att jag har 10 mminuters gångväg hem, awesome! Nä nu ska jag lägga mig i sängen försöka äta något och kolla serier sen hoppa in i duschen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback