ett litet inlägg känns välbehövligt

Länge sedan nu. Men bloggar endast när jag känner för det ändå. har 3 unika läsare kvar, från dom 200 till 3, sweet! Vad har hänt i mitt liv jobbar som vanligt vilket börjar kännas så jävla tråkigt. Har fyllt 20 och handlat på systemet woho! Känns som jag har en ganska tråkig vardag vill resa vill bort. har så många ställen jag vill besöka. Vill börja i skolan igen, vill plugga psykologi, vill skriva uppsatser vill göra saker jag tycker är kul! Vill ut o festa mera, spendera tid med vänner och familj, vill absolut inte jobba mer. men måste..
 
haha i bland kommer min jobbiga ångestkänsla och då är hela livet surt, ja är arg på någon men vet inte vem och vet inte varför. för att de finns just dem här dagarna när jag tänker på hur tråkigt mitt liv här i sverige är och det känns som om jag bara kastar bort det. nu ska jag gå tillbaks i tiden och läsa har endå haft denna blogg i 6 år, sjukt kul.. på återseende.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback