you treat me like a stranger and that feels so rough

hej min lilla blogg! sitter och väntar på att få något att äta är svinhungrig. Vi ska fira min lillasyster som fyller 15 på fredag så hon ska få ta hål i naveln jag betalar mycket snäll storasyster. Tillbaks på jobbet igen också skönt med rutiner, behöver jobba blir uttråkad. Var ju ledig i 20 dagar, dock så var jag i barcelona vilket var underbart blir en resa dit igen kan jag lova. Vi festade på 5stjärnigt lyxhotell de var det värsta jag har sett så himla vackert hotell och kul hade vi tills vi blev för fulla. Har börjat träna regelbundet också tränade idag och i går mest fokus på ben armar och kondition för tillfället. senare blir det mage. så i går så kom enkhbayar förbi gymmet och sen gick vi ut med min hund haha, rolig vän de där! aja bilder får ni nu. puss
 
sangria spansk nationaldryck, underbart god!
lille jag
saidi och sandra
barcelona
liten del av festen på lyxhotellet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback