så jävla uttråkad

har så jävla tråkigt så kan väll fördriva tiden genom att blogga lite.. kan berätta lite om mina planer nu i sommar.
I juni eller juli blir det London med min älskling sandra, de vår grej vår stad. blir förmodligen en sisådär 10 dagar med min lille plutt sjukt nice. det blir även bulgarien med min pokki 8 dagar så ska jag visa henne hur man lever livet där ;). hoppas förmodligen på att jag kan börja plugga till hösten annars får jag börja plugga 2013 till undersköterska.

ska börja jobba heltid, mamsen bjuder även mig och min syster på en weekend till Barcelona där vi ska njuta av god mat och shopping wohopp. sen i höst ska jag köra på en sista minuten den som hänger på hänger på. fan vad jag ska börja leva livet. lets do it this summer motherfuckers. wäjjji


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback