lite update

ja vad har hänt. jobbat massor, fick ett nytt kontrakt ännu en gång. Me like fler timmar. i går så drog jag och sokeina till danderyd hem till Sonny och hans pojkvän, sonny är min arbetskollega. det var lite folk där vi åt ost och kex, grillade och hade massa småplock drack även vin och hade riktigt mysigt. efter det så begav jag och sokeina oss till årstadal där min fina vän Jennifer hade hyrt en klubb typ då hon fyllde 20 år i tisdags, där stannade jag tills kl 01.00 sen tog jag tvärbanan till liljeholmen och satte mig på bussen hem. mötte upp sokeina i dag snackade lite o chillade. Juste fick ju lönen i fredags så jag köpte en ny mobil 5500 kr gick det på allt som allt känns skönt o ha en ny mobil. sen ska jag tappa min gamla i vattnet så får jag ut en ny på försäkringen så säljer jag den. i morgon blir det jobb kl 4 till 22.00. ska strax sova. Puss



en solig fredag i skolan lovley!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback