kämpa in i det sista

sitter på jobbet och känner mig på riktigt bra humör i dag. Har vart i skolan halva dagen och skrivit klart nästan hela projektarbetet med Jennifer och sara som vi kämpar med detta projekt. har även skrivit 2 sidor nu på jobbet då jag kom 1 timme innan jag börjar haha. sen är det bara att ta tag i matte B och på söndag ska jag och sandra plugga vetefan vad kursen heter ens haha. Jobbar bara 3 timmar i dag och sen blir det hem och mysa med min familj. saknar dom så mkt träffar typ aldrig dom bara jobb och skola :( i morgon blir det en sväng förbi skolan också då jag ska göra engelska A glosor sen är den kursen klar efter 3 år haha.. sedan renskriva projektrapporten på datan. efter det jobb 3 timmar då bara sen ledig tills lördag woho långledigt lovley. Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback