trisst..

Har haft min blogg i flera år och tycker själv att min uppdatering har vart rätt bra. har skrivit nästan varje dag. Men helt plötsligt tröttnade jag och hade ingen inspiration eller lust till att skriva här. Men känner att den lusten börjar komma tillbaka, och ni jättefina söta människor som fortfarande har kikat in i princip varje dag och kommit till tråkiga gamla inlägg, fan vad söta ni är. Men nu gör vi ett nytt försök ska försöka fixa en ny design i morgon också.

Ja o vad gör jag uppe nu egentligen sitter och ruttnar hemma, nä men har blivit en riktig nattuggla då jag jobbar så mycket nätter så det är väldigt svårt för mig att få någon rutin satt säga, sova på dagarna jobba på natten och det är jäkla svårt att vända tillbaka dygnet om man är ledig i 2-3 dagar. I vilket fall som helst så drar jag och Sokeina till sunny beach den 30 juli, som jag längtar. Byte av miljö, sol bad härliga drinkar, mina boys och även kollegor från förra året ska bli så härligt att komma bort. Har även semester från den 19 september till den 13 oktober härligt, blir barcelona, landet med sokeina och kanske någon liten tripp till London eller liknande. Och jaa har fått fast anställning på macdonalds har jobbat där i 7 månader, sjukt vad tiden går snabbt. Men jag mår förjävla bra trots tröttheten. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback