ledig

jobbet ringer och väcker mig typ halv elva och frågar om jag vill vara ledig i dag, snabb som jag är svarar jag ja. Vill ju självklart vara ledig men har redan förlorat så mkt pengar denna månad så ångrar mig lite faktiskt menmen. Mötte upp Sokeina vid 14.00 vi gick i centrum, hittade i princip ingenting. har handlat för lite över 2000 kr på 2 dagar men de ba skit? besviken är jag på affärerna må ja säga, inget jävla sommrigt. Kanske för att sveriges sommar suger nuförtiden? de här är våran högsommar, wtf? aja. snart kommer min fina lön in på kontot 11 200 kr efter skatt fick jag, asnajs men nästa månad blir det betydligt mkt mindre buhu. aja ska ta det lugnt nu o mysa i min mysiga mysdräkt ja köpte i dag. något ialf. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback