godmorgon, eller aa..

Jag vaknade runt kl 12.00 mami ringde och frågade om jag kunde hjälpa henne bära upp matkassar. Blev en god frukost fralla med salami, fetaost sallad och tomater.

Riktigt härligt väder ute var precis ute en sväng med hunden, vill bada men orkar inte haha. börjar jobba om ca 7 timmar woho! nja inte riktigt, men är ledig lördag och söndag så på lördag blir det en galen shoppingrunda i stan. Behöver ny mascara och solpuder, plattång, ballerina, klänningar, shorts, hårspray, locktång osv. fan jag åker snart lääängtar!



ren lycka!

har ni smakat denna nya goda xide Beach? try it den är så jäkla god!


Kommentarer
» Nån typ

Akta dig för bulgariska maffian, dom va där för inte så länge sen och hade dragna vapen och gick igenom alla hotellrum. Mina kompisar va där och dom ville Inge va kvar längre, dom skulle vara där i 14 dagar men dom hann bara va där i 2. Bara varnar dig!

2012-07-21 00:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback